Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sir Humphrey

8. 7. 2009 23:02
nervu, ale bečim :-(

0 0
možnosti

Šagga

8. 7. 2009 22:56
Ano, ano, rvěte si vlasy...

... kdo jste tam nebyl. Já naštěstí ano a stále koncert slyším v hlavě. 

Because the night belongs to lovers...  šalalala i'm in love with a jersey girl... Stáli jsme skoro u pódia (kousek od modrého délfína) a tak mohli vidět Bruce a jeho skvělé nasazaní po celé tři hodiny. Úžasný zážitek, nejlepší koncert, co jsem zažil (a to jsem byl na PF na Strahově). Díky, Lenko, za krásný popis koncertu - bylo nás ve Vídni pět a polovina z nás (větší? menší?) už přemýšlí, kde ve Španělsku koupit další lístky...

0 0
možnosti

lenka tomsova

10. 7. 2009 23:59
Re: Ano, ano, rvěte si vlasy...

Naprosto chápu! Byla jsem poblíž. Kdyby mi to okolnosti dovolovaly, okamžitě kupuju další lístek a jedu na nejbližší koncert znovu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 33
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1271x
Novinářka na volné noze, kromě jiného píše články o cestování, cestopisy a průvodce. Více o autorce na www.tomsova.com

Seznam rubrik