Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hryhryhry

17. 8. 2009 9:53
oh oh

Vmilostivá ,pravá dámo,jste přelaskava jak mne učíte zdarma internet, ani nevím, jak se Vám já ubohý negr odvděčit...o)))))))

Ale má drahá, do sádek i do teska to mám hodinu tam, hodinu zpátky a ty Vaše ťu ťu ťu obchůůůůůdky , pusinečko, opravdicky

kapra kromě zmrzlého nemajinkají... ťu ťu....

Jste sladká jak oceňujete lína ... hlavinko chytratá

0 0
možnosti

bjelka

23. 7. 2009 19:32
Dobroty

Vidíte, až díky těm dobrotám v nadpisu jsem Vás "objevila". A hned doháněla deficit a pročítala i Vaše předchozí články. Díky za ně, zvláště lesní mužíček mě potěšil, moc pěkné. :-) Teď se loučím - neodolala jsem a utíkám taky péct ten koláč ;-) .

0 0
možnosti

lenka tomsova

23. 7. 2009 21:04
Re: Dobroty

Doufám, že se Vám koláč vydařil! A díky, budu se snažit těšit Vás i nadále :-)

0 0
možnosti

sir Humprey

23. 7. 2009 15:50
moc dobrý, vážně :-))))))))))

R^R^R^

0 0
možnosti

nyny.

23. 7. 2009 13:42
hihi

konečně rozumnej blog.A máte pravdu, koprovku miluju, rybízák můžu, ale u mne zase vede v sezóní koláčové hitparádě švestkový koláč a meruňkový, a protože letní švstky už jsou o víkendu se na něj chystám mňam. Zrovna tak máme rádi podzimní štrůdly. U nás vede zase speciální těsto na ten ovocný koláč, co vynikne právě s těmi švestkami 250 tvarohu, mouky a tuku iva.A na ovoce hooodně žmolenky aaaaaach

0 0
možnosti

tramtadadá

23. 7. 2009 11:42
Mlask

to jste mi udělala chutě. Koprovku miluju!R^

0 0
možnosti

hryhryhry

23. 7. 2009 10:45
kde koupit kapra

Prosím o radu, v kterém obchodě bych mohla mimo vánoční svátky sehnat v Praze  čerstvého živého kapra, to mražené bahno se nedá jíst.

Před dvaceti lety bylo několik speciálních obchodů Ryby,drůbež zvěřina na každém pražském obvodě, byla tam velká akvária

a kapra jsme mívali dost často.

Děkuji

Ale Vy jste asi z Třeboňska......

0 0
možnosti

23. 7. 2009 9:12
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS